waterput.punt.nl
Abonneren
Abonneer je nu voor nieuwe artikelen op deze website!
Laatste reacties
     
     
     
    Engeland censureert Iraans TV Station - Niet meer te ontvangen via Kabel
    Op 20 januari 2012 heeft de Britse overheid haar ware propaganda-gezicht laten zien door de Iraanse nieuwszender 'Press TV'  van de kabel te verwijderen.
     
    Deze Engelstalige zender - die gelukkig nog wel via de satelliet en via internet te bereiken is  (1) - bracht waarschijnlijk teveel informatie waarvan de britse overheid liever niet wil dat de Engelse bevolking dat regelmatig ziet (2,3,4).
     
    Sinds de imperialistische oorlog in Libië heb ik de Iraanse nieuwszender ontdekt en ik kijk er tegenwoordig iedere dag even op. Ik heb meer met dat perspectief dan met de pro-Amerikaanse  manipulatie die we in onze westerse media krijgen voorgeschoteld. Ik raad kritische mensen ook aan om eens een blik te werpen op de Russische media (5).
     
    Als je zelfs af en toe wat tijd zou willen investeren om met mensen in de buurt hierover te praten - in real life - reageer dan via (6).

    Update 22 januari: interview met Lizzie Phelan (7).
     
    Voetnoten
    (1) http://www.presstv.ir/detail/222136.html (How to watch Press-TV in UK)
    (2) http://www.presstv.ir/detail/222180.html (Taking Press TV Off air: UK Censorship)
    (3) http://www.presstv.ir/detail/222145.html (Viewers blast Ofcom Verdict on Press.tv)
    (4) http://www.presstv.ir/detail/222122.html (Ofcom Revokes Press TV's UK License)
    (5) http://www.rt.com
    (6) http://waterput.yolasite.com/artikelen/lokale-bijeenkomsten-van-kritische-onderzoeksburgers
    (7) http://lizzie-phelan.blogspot.com/2012/01/lizzie-phelan-talking-about-brits.html


    Reacties

    Commentaar
    Jouw naam/bijnaam
    Website url
    E-mail
    Je Punt profiel
    Hou mij op de hoogte
    Ik wil op de hoogte gehouden worden
    Dit is een verplicht veld
    Domeinregistratie en hosting via mijndomein.nl